پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

عکس های جدید پارسا

1391/5/13 14:56
نویسنده : parastoo
736 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام  دوست جونا .ما اومدیم با عکس جدید:چشمک

پارسا جونم دیگه داره مردی می شه برای  خودش .هرروز کارهای جدیدتری یاد میگیره و من و باباش از خوشحالی همش بوسش می کنیم .البته بگما همه کاراشو اول مامانی نورا می بینه؛ار پشت تلفن برای من تعریف میکنه و من ضعف میکنم براش.

پارسای من یاد گرفته که دست دسی کنه.سرسری می کنه.دیگه به راحتی غلت می زنه و سرجاش دور درجا میزنه.می تونه به راحتی دمر بخوابه.به وعده های غذاییش(البته با اجازه خانم دکتر)  زرده تخم مرغ و خوردن میوه و ماست هم اضافه شده که ماشالا همه روهم دوست داره.اگه چیزی رو ازش بگیریم جیغ می زنه. صبح که می شه دنبال من و باباش گریه می کنه.غریبه و آشنارو از هم تشخیص می ده. دالی بازی و یاد گرفته. خیلی هم کنجکاو شده.

الهی مامان فدات بشه که انقدر داری ماشالا بزرگ می شی پسرم .

واما این شما و این هم پسری ما:

 

پارسا در حال میوه خوردن با پستونک میوه:خوشمزه

اینجا هم پسری اولین افطاری رو دعوت شده خونه خاله مهناز(ایلی بلا)

واما پارسا درماشین بابا مجتبی در راه شهریاردرحالتهای مختلف:

دیگه کم کم داره خسته میشه و با جدیت به دوردستها نگاه می کنه:

بالاخره رسیدیم:

توی این عکس هم پسرم داره برنامه کودک می بینه.قیافش خیلی مظلوم بود.قربونت برم من عزیزم.

                                ماشالاء یادتون نره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)