پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

وقتی پارسا دختر میشه

1391/7/20 11:40
نویسنده : parastoo
393 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی که من حامله بودم سونوگرافی به اشتباه فرشته کوچولوی مارو گفته بود که دختره.برای همین مامانی نورا براش یه عالمه لباس دخترونه خریده بود.اما وقتی فهمیدیم فرشته ما یه آقا پسره قشنگه لباسهارو جمع کردیم و دوباره از اول مامانی نورا براش زحمت کشید.چندروز قبل تصمیم گرفتم یکی از اون لباسهارو تنش کنم ببینم چه شکلی میشه که دیدم وای خدای من حتی اگر دختر بود هم مثل الان زیبا بود.البته بگما وقتی لباسارو تنش کردم بهش خیلی برخورد وهمش جیغ می کشید و لباس رو می خواست در بیاره و نمی ذاشت که گل سر هم داشته باشه.فکر کنم خیلی از دست مامان ناراحت شد و به غیرتش برخورد.

وقتی پارسا دختر میشه:

 

پارسا جونم ناراضی از دختر شدن:

الهی فدات بشم من مامانی .ببخشید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مهناز
23 مهر 91 15:42
فدای اون شکلت بشم من که اینقدر نازی عروسک
ایلی بلا
23 مهر 91 15:56
دخمل هم می شدی خوب بود ها .......
سجاد آزاده
22 آذر 91 16:38
این عکسش خیلی نازه. دوسش دارم