پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

آخرین روزهای خانه داری مامان

1391/4/9 1:58
نویسنده : parastoo
761 بازدید
اشتراک گذاری

ناراحت چقدر زود تموم شد! ٦ ماه مرخصیم رو میگم. ٦ ماه از بهترین روزهای زندگیم که کنار همسرم در خدمت باارزشترین هدیه خدا بودم.از فردا باید برم سرکار و نوگلم رو کمتر می بینم.گریه

امیدوارم بتونم تحمل کنم.آخه خودتون می دونید که من پاسارو چقدر دوست دارم.....................بغل

ولی باید دیگه خودمو آماده کنم.پارساروهم همینطور.آماده برای اینکه هشت ساعت در روز رو از هم دور باشیم.از فردا که برم سرکار قند عسل رو مامانی نورا نگه میداره. البته به خاطر پیشی ناز خاله پردیس که تو خونشونه.مامانی نورا میاد خونه ما.اینطوری بهترم هست چون پسری اتاق خودش رو خیلی دوست داره و سرش گرم میشه.مخصوصا با نقاشیهای روی دیوار.چشمک

حالا چند تا عکس براتون می گذارم از گل پسرم که همه رو ٢ روز آخر مرخصیم ازش گرفتم.

عکسا جدیده جدیده...................

 

قربون اون قدو هیکل و قیافت بشم عزیز دل مامانماچ

  پارسا در حال خوردن توپ اسفنجی.زبان

                                        اوم م م م م م م م م .

پارسا خسته از انجام کار بیهوده.خمیازه

                                          پس چرا نشد؟؟؟؟؟؟؟

ودر آخر پارسا در حال گوش کردن به نصیحتهای هاپو.

                                   توپ که خوردنی نیست.مشغول تلفن

اینم عکس پسر مامان کاملا تابستونی

اینجا هم پسری آماده رفتن به خونه مامانی پریه.

واما عکس از خواب آقا پارسا خواب

اینجا پسرم واقعا مثل فرشته ها خوابیده.شب بخیر فرشته کوچک خوشبختی من.خوب بخوابی گل پسرم.بوس .بوس.بوسماچ

اینجا هم خواب ظهر پارسا است که برای اولین بار بدون کمک من خوابید.گذاشته بودمش تو تختش که آهنگ آویز تختش رو گوش کنه . وقتی اومدم بهش سر بزنم دیدم خوابش برده.پسرم مرد شده .داره سعی میکنه در نبود مامان رو پای خودش باشه .آفرین قشنگم.خوابای خوب ببینی.

دوست جونا دیگه عکسی ندارم .بازم با عکسای پسری میام. فعلا بای بای.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیوشا
9 تیر 91 15:26
الهی من فدات بشم که انقدر خوشگل شدی.پارسا جونم بزرگ که شدی قدر مامانتو بدون خیلی برات زحمت کشیده خیلی غصتو خورده.پسرم زود مرد شو.می بوسمت عشق خاله
خاله مهناز
10 تیر 91 10:44
الهی من قربونت برم که توی تمام عکسها مثل گلها افتادی عزیزم
ایلی بلا
12 تیر 91 15:26
بیچاله پالسا کوچولو تازه شدی مث من