پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

بدون شرح

1392/10/11 8:48
نویسنده : parastoo
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونا.من خیلی ناراحتمناراحت.توی پست قبلی نوشته بودم براتون که چقدر پارسا از مهد خوشش اومده .ولی بعداز یک هفته نمیدونم چرا دیگه رفتن به مهد رو دوست نداره .از شب قبلش میگه مهد نه.مدرسه نه.تا فرداش که از دم در گریه میکنه و جیغ میکشه تا وقتی که بخوام از اونجا برم.بهش گفتم من میرم مدرسه تو هم برو .گفت نه.گفتم من میرم سرکار تو هم برو سرکار.گفت نه.گفتم دوستای من دلشون برام تنگ شده دوستای تو هم همینطور گفت (مامان دوستا نه.پارسا) یعنی مامان پیش پارسا بمونه.

الهی فدات شم گل پسرم ولی چاره ای نیست.خواهش میکنم تحمل کن وگرنه هم تو هر روز با گریه میری مهد کودکگریه و من هرروز با اعصاب داغون میرم سرکارکلافه.

ترخدا دعا کنید دوباره علاقمند بشه.......................ناراحت.ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله نیوشا
16 دی 92 10:42
از پس که این پسر ننر مامانشه.غصه نخور مامانش درست میشه عزیزم