پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

کوتاهی مو

1393/4/15 16:26
نویسنده : parastoo
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام.

من و پارسا با یک عالمه عکس جدید با قیافه جدید از پسرم اومدیم:

موهای گل پسرم دیگه خیلی بلند شده بود و برخلاف میلم که عاشق موهای بلندش هستم به خاطر اینکه هوا خیلی گرمه و گل پسرم اذیت نشه تصمیم گرفتم ببرمش برای سومین بار آرایشگاه تا موهاش رو کوتاه کنند.اما این بار با بابای مهربونش بردیمش به آرایشگاه باربرسنتر در مجتمع بوستان که هم بازی کنه و هم موهاش کوتاه بشه تا یک وقت بهش بد نگذره.خیلی پسر خوبی بود کاملا ساکت و آروم نشست تا موهاش رو کوتاه کنند.صندلی های آرایشگاه به شکل ماشین بود .تمام وسایلشون بچه گونه بود.کارتون و موزیک هم پخش میکردند.آقایون آرایشگر هم کاملا با حوصله کار می کردند.البته بگما بعضی از نینی ها گریه می کردند ولی پسر من مثل همیشه آقا بود.

الهی مادرت فدات بشه که انقدر آقا شدی عزیزمممممممممممممممممممبوس

شروع کار:

 

واما نتیجه کار:

این عکس رو هم خود آرایشگاه زحمت کشید و از پارسا انداخت و بهمون داد:

ایشالا آرایشگاه دامادیت بری پسرم.

واما وقتی اومدیم خونه و آقا پارسا شادو سبک مشغول بازی شد:

وقتی پارسا می خواد از طبقات بالای ویترین چیزی برداره ماشینش رو هول میده به سمت عقب و اینجوری به نتیجه می رسه:

و اما وقتی مامان می بینتش و پارسا با خنده های نازش و ادا اصولاش می خواد مامان رو گول بزنه:

من و بابا مجتبی تصمیم گرفتیم برای پارسا یک کتابخانه تهیه کنیم تا هم کتابهاش در دسترس باشه و هم پارسا به کتاب خوندن تشویق بشه که به همین نتیجه هم رسیدیم.خیلی خوب شد .هم کمدش مرتب شد و هم پارسا به راحتی کتابهاش رو انتخاب میکنه و من هرروز براش چندتا کتاب می خونم.تازه بازی فکریهاش هم طبقه بندی و مرتب چیده شد و پارسا از اونها هم راحتتر استفاده می کنه.

اینم پسره آقای خودم در کنار کتاب خانه جدیدش:

واما بالارفتن از کتابخانه برای انتخاب:

ایشالا همیشه شادو موفق باشی پسرم.

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)