پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

یک روز خوب با یک دوست خوب

1393/2/8 23:42
نویسنده : parastoo
273 بازدید
اشتراک گذاری

٤ شنبه گذشته ایلیا جونم به همراه مامان و باباش مهمون خونمون بودن.خیلی به بچه ها خوش گذشت و برای اولین بار بدون هیچ دعوایی با هم یک عالمه بازی کردند.آخه بعضی وقتها شیطون گولشون میزد و یک کم با هم دعواشون می شد و لی خدارو شکر اینبار بر شیطون غلبه کردند.

ایشالا که همیشه همه بچه ها شادو خوشحال باشند.

خیلی دوستتون دارم عزیزای من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مهناز
13 اردیبهشت 93 12:23
الهی من فدای شما دو تا بشم که اینقدر آقایید و مثل گل های نازنین با هم بازی کردین. الهی صد سال زنده باشید و کنار هم لحظات خوب و خوشی رو بگذرونید
مامان صدرا
14 اردیبهشت 93 22:24
سلام خاله جون ماشالله دیگه بزرگ شدی واقا .مامانی خووب قضاوت کن مگه من بچه بدیم که با دوستام دعوام بشه مامانی پارسا رو از قول من ببوس پستونکشم مثل پستونک صدرای منه واییییییییییییی بخورمش