پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

یک روز تعطیل

1392/6/26 11:36
نویسنده : parastoo
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام . ما اومدیم با پارسا جونم بعداز کلی تاخیر.بابت تاخیرمون ببخشید. آخه 4 شهریور چشممو لیزیک کردم و نمی تونستم بیام نت و مطالب رو به روز کنم . اما الان اومدیم با کلی عکس.پسرم به سلامتی 20 ماهش تموم شد و وارد 21 ماهگی شد .الان من 21 ماهه که زیباترین فرشته خدا رو در اغوش دارم .هرروز می بوسمش و بوش میکنم و لذت می برم و بابت این نعمت بزرگ خدارو شکر می کنم.دایره لغات پارسا خیلی کامل شده دیگه کم کم داره کلمات رو کنار هم میزاره تا جمله بسازه . اولین جمله دو کلمه ای پارسا جونم توی 21 ماهگی بود که گفت :  ((بیا بشین)).

خیلی آقاتر از قبل شده. دیگه پسرم داره مرد میشه .

اینم عکسای پارسا در یک روز تعطیل که رفتیم به پارک لاله:

 

اینجا هم رستوران پدر خوبه که وسایل بازی برای بچه داشت.خیلی خوب بود .پارسا اونجا یک دوست پیدا کرد که بهش یاد داد مسیر ماجراجویان رو جه جوری طی کنه.

اینم یک روز تعطیل دیگه در پارک ارم:

ایشالا همیشه شاد باشی عزیزم.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهناز
26 شهریور 92 15:53
همیشه به گردش پارسا جونی عزیزم ماشالله خیلی آقاتر از قبل شدی زنده باشی ایشالله