پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

18 ماهگی و واکسن

1392/4/27 10:39
نویسنده : parastoo
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ستاره ی مهربون                قشنگترین ستاره آسمون

١٨ ماهگیت مبارک گل پسر قشنگم

پارسا جونم ١٨ ماهه شد.١٨ ماهه که من زیباترین هدیه خدارو درکنارم دارم و با تمام وجود دوستش دارم.

پسرم دیگه آقایی شده برای خودش .دیگه کلمات رو خیلی واضح تر از قبل و کاملتر میگه,به چیزهایی که دوست داره ابراز علاقه میکنه و با زبون خودش اظهار نظر میکنه,دوست داره غذارو خودش بخوره,لباس خودش بپوشه,دستو صورتش رو خودش بشوره و .....

توی ١٨ ماهگی دو تا دندونهای آسیاب پایین پارسا هم دراومد.چندوروزی خیلی بداخلاق و بی تاب شده بودکه بعد از چندروز دیدم دوتا دیگه از مرواریدهای خوشگلش جوانه زدن.

توی این ماه واکسن ١٨ ماهگی رو هم داشتیم که درباره اش خیلی بد شنیده بودم.بد بود ولی نه به اون شدت که فکر میکردم.٢ روز پارسا تب داشت و پاش درد میکرد .الهی بمیرم براش که لنگون لنگون راه میرفت و همش دستش رو میذاشت روی پاش و میگفت دد(یعنی درد) و دستش رو می ذاشت روی سرش و میگفت تب.خدارو شکر اینم تموم شد و رفت تا ٦ سالگی.پسرم حالا حالاها راحت شدی.

 

اوایل تیرماه پارسا رو برای اولین بار بردیم به باغ وحش پارک پردیسان.خیلی خوشحال بود و از دیدن حیوان ها خیلی لذت میبرد.

فدای اون نگاهت بشم من

اینجا هم جشن تواد نغمه(دختر خاله مامان) است.

بدون شرح:

و اما پارسا در جشن عقد عمو حسین:

اینم آقای تب دار بعد از واکسن ١٨ ماهگی:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سودابه
27 تیر 92 11:03
جالبه به خاط یک مسابقه با چقدر نی نی خوخجل موخجل آشنا شدیما[ پارسا خیلی ملوسه اسپند دود کن براش.وای بازم یادم رفت برا چی اومدم اینجا سلام.نوه گلم محمد متین در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به نی نی های دیگه رای دادم لطفا شما بهش رای بدین کد ش683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه قبلا از رایتون سپاسگزارم به خونه وب من و نوه های گلم تشریف بیارین خوشحال می شیم.
محراب و مليكا
6 مرداد 92 11:15
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/