پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

اولین محرم

1391/9/8 21:45
نویسنده : parastoo
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین محرم در حضور تو بود دلبندم.من و پارسا جون شهادت امام حسین رو به همه تسلیت میگیم.امسال اولین سالی بود که من با یک کوچولوی ناز در مراسم عزاداری شرکت می کردم.البته پسرم پارسال هم در وجودم بود اما امسال در کنارم و وجودش در قلبمه.همیشه خیلی دوست داشتم که هروقت بچه دار شدم ,بچم رو لباس سقا بپوشونم و بالاخره به خواست خدای مهربون به آرزوم رسیدم و ظهر عاشورا تن پارسا لباس سقا کردم.

اینم عکسهای علی اصغر کوچک من:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

علي خوشتيپ
9 آذر 91 1:31
سلام خاله جون عزاداريهاتون قبول من توي مسابقه ژورنال نفيس با كد35 شركت كردم. ميشه به من راي بديد.تا پنجشنبه شب وقت هست.ممنونم راستي حتما بايد آدرس وبتونو صحيح وارد كنيد
خاله مهناز
11 آذر 91 13:30
الهی من فدای اون شکل ماهت بشم که اینقدر قشنگ شدی امام حسین نگهدارت باشه سقا کوچولو
ایلی بلا
22 آذر 91 12:23
گبول باشه
ninipics
25 آذر 91 12:58
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... پارسا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com