پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

کنجکاویهای پارسا

1391/5/25 0:37
نویسنده : parastoo
440 بازدید
اشتراک گذاری

آقاپارسای ما تازگیها یه کم کنجکاو شده .همه چیز براش عجیب و جالبه.به هرچیزی غیر از اسباب بازی خیلی توجه می کنه.فدای این کشف کردنات بشم من مامانی.ماچ

 

از شیطونییه پاسا جونم براتون بگم که یه روز رختها رو پهن کرده بودم و رختکن رو گذاشته بودم در اتاق آقا پارسای شیطون بلا.به فاصله پنج دقیقه پارسارو در اتاق تنها گذاشتم.وقتی برگشتم دیدم که آقا با غلت خوردن خودش رو رسونده به زیر رختکن و داره لباسارو از روی رختکن می کشه پایین.البته شانس اوردم که خود رختکن روش نیفتاده بود.ولی خیلی بامزه شده بود و به محض این که صداش کردم به من نگاه کرد و انگار که فهمیده باشه یه کار اشتباه انجام داده هر هر خندید تا دل منو ببره.

عاشقتم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابا جون یسری
25 مرداد 91 0:43
سلام خدا ببخش پارسا جان را برای شما ممنون میشم نظرتان را در مورد مطلب"کودک من هدیه نیست"در وبلاگ دخترم بنویسید متشکرم
ایلی بلا
25 مرداد 91 14:04
آفلین دوستم برو بزن بشکون خلاب کن
خاله مهناز
7 شهریور 91 15:01
پارسا جونم دل منم بردی عزیزم با این شیرین بازی ها آفرین تندتند خراب کاری کن
طاهره مامان امیرعلی
17 شهریور 91 0:43
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.