پارساپارسا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

بهترین هدیه خدا

پارک رفتن های آقا پارسا

1394/3/30 23:02
نویسنده : parastoo
537 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم من رو بابت تاخیرم ببخشید .انقدر سرم شلوغه و کار دارم و شبها که به خونه بر میگردیم خسته هستم که اصلا وقت نمی کنم بیام به دنیای مجازی و وبلاگت رو به روز کنم.خلاصه برات بگم که هرروز شیرین تر و عاقل تر از روز قبلت می شی و عشق من هم بهت هرروز بیشتر از قبل میشه.در اردیبهشت ماه یک هفته ای پیش مامان نورا بودی که توی این مدت به شدت بهش وابسته شدی و هرچی پارک در تهران بود شما رو برد.طوری که به زور میومدی خونه و همش می گفتی من می خوام پیش مامان نورا بمونم.

این هم عکس های پارک های مختلف یک هفته ای :

البته از اینجا به بعد رو با خودمون رفتی پارک.فکر نکنی ما نمی بریمتاااااااااااااااااااا.................

الهی فدای اون چشمات بشم که انقدر پارک رفتی تو این یک هفته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)